Ummah melayu bangga tengok gambar anak beromen dalam Whatsapp

Sporting terlajak betul mama budak perempuan ni….al maklum lah si anak bergambar dengan bakal menantu sambil bercium haha! Lebih dahsyat si ibu slumber je cakap ololooooo sweetnye anak mama haha!

Keparat betul…ingatkan si ibu nak marah sebab anak bergambar sambil cium dengan lelaki bukan muhrim. Sebaliknya sokong pulak tindakan anak perempuan dia tu, menantu kepala otak macam tu tak kawin lagi bukan main dah peluk cium.

Mungkin mak dia dulu pun sama naik macam ni kot sebab tu dia redo je apa anak dia buat. Like mother like daughter la agaknya kan. Budak perempuan yang bernama Scha ni bukan main beria lagi kongsi gambar ‘bakal menantu’ kepada mamanya sambil dipeluk cium wowwwww hebat!

Haishhhhh kalau mak bapak Gomez la tengok gambar macam ni bukan sweet yang dia kata, tapi hang tunggu la balik rumah nanti nahas kami kerjakan hahaaaa…baru brutal!-TiraGomez/UtaraNews.com
Labels:

Catat Ulasan

[blogger]

Borang Maklumat Hubungan

Nama

E-mel *

Mesej *

Dikuasakan oleh Blogger.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget