Nedim dah bosan dengan Nora Danish??

Siapalah yang tak kenal dengan pasangan sweet macam gula-gula Nora Danish dan kekasihnya Nedim.. Kat mana ada Nora kat situlah adanya Nedim, dorang pun tak silap Miss A dah lama bercinta.. Selalu je pergi bercuti sekali..

Tapi, Miss A tengok kat akaun Instagram dorang dan baca komen dari peminat pada gambar yang dikongsikan pasangan ini, ada yang mengandaikan dorang ni dah pun putus.. Wow.. biar betul dorang dah putus? Sweet kot pasangan ni..hehe

Nampaknya usaha Utusan Malaysia nak dapat jawapan dari Nora pun gagal.. Tuan badan tak mahu bagi penjelasan, maka banyak spekulasi yang timbul.. Beberapa  keping gambar yang dimuatnaik oleh kekasih Nora iaitu Nedim macam beri bayangan mengenai status hubungan mereka..

Selalunya, Nedim ni kan dok muatnaik gambar Nora dengan kapysen yang sweet.. Sekarang ni tengok dah tak buat macam tu.. Harap pasangan ini akan tampil memberi penjelasan pada peminat dorang..

Peminat pasangan ini memang dok menanti-nantikan apa sebenarnya yang berlaku.. Jangan la buat peminat tetanya-tanya ye.. Kalau dah tak ada apa-apa hubungan sila maklumkan dengan kadar yang segera..haha.. Miss A/UtaraNews.com
Labels:

Catat Ulasan

[blogger]

Borang Maklumat Hubungan

Nama

E-mel *

Mesej *

Dikuasakan oleh Blogger.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget