Cahaya misteri di langit dikatakan dari UFO.


Kalau beberapa hari lepas gumpalan awan yang menyerupai orang tengah bertasbih, kali ini di Amerika Syarikat dorang ada ternampak cahaya pelik yang muncul dari langit. Cahaya apakah itu?? Pelik semacam je Gomez tengok.

Sekali tengok nampak macam tipu je tapi ramai jugak saksi yang sempat melihat kejadian aneh tersebut dengan mata kepala dorang sendiri. Kalau korang pernah tengok cerita Mr.Bean…. Haaaa cahaya tu macam salah satu scene cerita kelakar tue.

Tak kan alien turun ke bumi pulak wakakakak! Mustahil sangat-sangat kan. Hingga sekarang saintis dorang masih belum lagi dapat kesahihan dari mana sebenarnya cahaya itu muncul.

Hurmmmmm….menakutkan pun ada jugak kan. Takkan la cahaya matahari pulak yang nak menembusi awan tebal masa tu. Tapi bila difikir balik boleh jadi jugak no. Errrrrr entah la Gomez pun tak pasti, namun apa yang pasti cahaya tu memang pelik, lapor TiraGomez/UtaraNews.com
Labels:

Catat Ulasan

[blogger]

Borang Maklumat Hubungan

Nama

E-mel *

Mesej *

Dikuasakan oleh Blogger.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget