Awek bangga upload gambar pegang botol arak di Facebook

Budak-budak zaman sekarang, lepak dengan boifren comolot sambil selfie lepas tu upload naik facebook.. Buat benda jahat lepas tu bagitau semua orang dekat laman sosial. Bagus sangat ler tue?? Pakat lawan sapa lagi teruk kononnya terbaik la kalau jadi jahat puuiiiii!!

Macam minah ni, Gomez syak yang budak ni baru nak up hahaha! Budak sekolah lagi agaknya. Dengan rasa bangganya selfie sambil pegang botol arak.. Lepas tu sambil qenyeh macam kerang busuk. Dah rasa hot sangat la tu??

Kebodohan bertambah bila upload pulak dalam facebook bagitau semua orang yang diri tu minum minuman keras. Sempoi habissssss la dia rasa.. Dengan pakai pulak baju tak cukup kain haishhhh.

Malu la kalau mak bapak tengok ni, bukan setakat mak bapak je tapi orang sesama islam pun malu tengok anak muda yang berperangai macam ni. Ntah tercicir mana la iman dorang akhlak dorang hanyut laut mana tak tahu la. Haishhh mohon cepat-cepat la betaubat.-TiraGomez/UtaraNews.com
Labels:

Catat Ulasan

[blogger]

Borang Maklumat Hubungan

Nama

E-mel *

Mesej *

Dikuasakan oleh Blogger.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget